A 25. Kínai Nemzetközi Befektetési és Kereskedelmi Vásár során Wang Runyi, a német autóalkatrész-beszállító ZF Group ügyvezető alelnöke a CMG-nek elmondta, hogy a cég német székhelyén dolgozó kollégák a kínai piacot gyakran pótolhatatlannak – a vállalat „fitneszközpontjának” – tekintik. Miért van ez így?

Wang Runyi:
A kínai ügyfelek nem konzervatívak, mindig készek az új technológiák kipróbálására, még akkor is, ha ez esetlegesen kudarccal végződhet. A technogógiai fejlesztés tekintetében a kínai piac tehát nagyon toleráns; a kormány erőteljesen ösztönzi az üzleti környezetet. Ezenkívül Kínában a kutatás és az innováció üteme rendkívüli. A kínai piac pótolhatatlan. Most új szlogenünk van: „A kínai piac a mi fitneszközpontunk”. Szilárd struktúrát kell kiépítenünk Kínában, hogy először itt, majd potenciálisan Európában és Észak-Amerikában is versenyképesek legyünk.
2025. 09. 11.
(China Media Group)
(x)