Március 24-én Pekingben befejeződött a Kínai Fejlesztési Fórum 2025-ös találkozója.
Mintegy 80 multinacionális vállalat – köztük a Siemens, az Apple, a Samsung és a Pfizer – vezetője utazott Kínába, hogy új együttműködési lehetőségeket keressen a világ második legnagyobb gazdaságával.
2024-ben a BMW először adott át több mint 100 ezer darab elektromos járművet kínai ügyfeleinek, így Kína a német autógyártó elektromos járműveinek legnagyobb piaca.
A vállalat elkötelezett amellett, hogy kiterjessze befektetéseit Kínában, és felgyorsítsa a termelés, valamint a kutatás és fejlesztés lokalizációját – hangsúlyozta Oliver Zipse, a BMW igazgatótanácsának elnöke a Wang Wentao kínai kereskedelmi miniszterrel folytatott találkozóján.

A fórum szimpóziumán Zipse elmondta, hogy lenyűgözte a kínai kormány idei munkajelentésében az AI Plus kezdeményezés, és a BMW a kínai sci-tech vezetőkkel azon dolgozik, hogy mesterséges intelligenciát és nagy nyelvi modellek technológiát alkalmazzon járműveiben.
(Zhou Huiwen – China Media Group)
2025. március 25.
(x)